Yazar: Nirmalya Kumar Yayınevi: Albaraka Yayınları
Dünyaca ünlü pazarlama uzmanları Nirmalya Kumar ve Jan-Benedict Steenkamp gelişmekte olan tüketici markalarının uluslararası pazarlarda başarıya ulaşması adına bir plan için yola çıkıyor. Brand Breakout markaları iç Pazar baskısından koruyup dünya çapında bir zafere ulaştıracak sekiz strateji öneriyor.
Her bir stratejik rota için Kumar ve Steenkamp şirketlerin yüzleşeği problemleri ve problemlerin üstesinden nasıl geleceklerini tanımladığı gibi en etkili uygulamaları da inceliyor. Dünyanın dört bir yanından derledikleri HTC Tata Motors Samsung Lenovo Pearl River Piano Havaianas ve Corona gibi tüm örnek çalışmalarda yazarlar bu şirketlerin stratejilerini gösteriyor ve stratejik marka yaratma ilkelerinin altını çiziyor.
Özellikler |
|
Barkod | 9786056510625 |
Katkıda Bulunanlar |
|
Yazar | Nirmalya Kumar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.