Yazar: Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Diğer Bilgiler:
* İletişim Olgusu, Tanımı ve Süreçleri * Stratejik İletişim Yönetimi ve İletişim 3.0 *İletişim Araçlarına Tarihsel ve Kuramsal Bakış * Gelişen Toplum ve İletişim * Gelişen İletişim Yönetimi * Pazarlama İletişiminde Geleneksel’den Yeni Medya’ya Geçiş * Yeni Medya ve Yeni Tüketici Davranışları * Dijital Pazarlama İletişim Stratejileri * Sosyal Medya Stratejik İletişim Yönetimi * Sosyal Medya’da Marka İletişimi * Sosyal Pazarlama ve Halkla İlişikler * Veri Tabanlı Pazarlama İletişiminde Veri Yönetimi * Dijital Alternatif Pazarlama Stratejileri
Özellikler |
|
Barkod | 9786053339168 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.