Yazar: Yayınevi: Gazi Kitabevi Yayınları
İçindekiler
A Bibliometric Research on Corporate Social Responsibility (CSR)
Consumption, Society and Culture
İnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0
Pazarlama İletişimi ve Pazarlama İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya
Sosyal Medya Etkileyicileri ve Marka Yönetimi
Gizli Kalan Kararlar: Nöropazarlama
Covid-19 (Koronavirüs) Çağında Tüketicilerin Korunması
Talha BAYIR Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinde Ünlü Etkileyicilerden Yararlanılması
Müşterinin Hizmet Üretim Sürecine Katılımı: Kişiselleştirilmiş Bıçak Örneği Üzerine Bir Çalışma
Satınalma Kararlarında Tüketici Etnosentrizmi
Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler ve Müşteri/Tüketici Memnuniyetinin İşletmeler İçin Önemi
Ekolojik Tüketicilerde Çevresel Farkındalık ve Duyarlılığın Satın Alma Niyetine Etkisi
Marka Kavramı ve Marka Aşkı
Yazar Hakkında
Özellikler |
|
Barkod | 9786258413175 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.