Ürün Açıklaması
Turizm, Dünyada Birçok Ülkenin En Önemli Ekonomik Kaynaklarından Biridir. Kişiler, Bir Bölgeyi Görmek, Gezmek Ve Tanımak İçin İş Ya Da Tatil Amaçlı Olarak Yer Değiştirmektedir. Ancak Bu Yer Değiştirmelerin Her Birinde Kişiler Gidecekleri Ya Da Gitmek İstedikleri Bölgeyi Gastronomisinden Arkeolojisine, Mimarisinden Coğrafi Özelliklerine, Müzelerinden Gezilip Görülmesi Gereken Yerlerine, Yönetim Biçiminden Yaşam Şartlarına, Para Birimlerine Kadar Birçok Açıdan Araştırmaktadır. Turizm Ve İletişim İlişkisi Bu Soruların Her Birinde Anlam Bulmakta, Sunulan Hizmetlerden Ülkenin Ya Da Destinasyonların Temsiline Kadar Pek Çok Noktada Karşımıza Çıkmaktadır. Kurumsal İletişim, Gündem Yönetimi, Paydaş İletişimi, Reklamcılık, Sosyal Medya Yönetimi, Fotoğraf, Belgesel, Dizi, Film, Habercilik, Etkinlik Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sivil Toplum Örgütleri İle İlişkiler, Belediyelerin Turizm Ve İletişim Alanındaki Çalışmaları, Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Konuları Üzerine Odaklanan Bu Kitap İle Turizm Ve İletişim Alanları Arasındaki İlişki Ortaya Konulmaya Çalışılmış Ve İletişim Perspektifinden Turizme Yönelik Sektörel Ve Akademik Çeşitli Öneriler Sunulmuştur.