Yazar: Yayınevi: Nobel Akademi
BİRİNCİ KISIM: İŞLETMECİLİK PERSPEKTİFİNDE YEŞİL İLE İLİŞKİLİ KAVRAMLAR
Bölüm 1. Yeşil İşletme, Bölüm 2. Yeşil İş ve Yeşil Çalışan, Bölüm 3. Yeşil Tüketim ve Yeşil Tüketici, Bölüm 4. Yeşil Kalkınma ve Sosyal Sorumluluk, Bölüm 5. Yeşil İnovasyon, Bölüm 6. Yeşil Ekonomi, Bölüm 7. Yeşil Girişimcilik, Bölüm 8. Yeşil Bilişim ve Yeşil Teknoloji, Bölüm 9. Yeşil Mutabakat, Yeşil İhracat ve Yeşil İthalat, Bölüm 10. Yeşil Örgütsel Davranış, Bölüm 11. Yeşil Örgüt Kültürü, Bölüm 12. Yeşil Örgüt İklimi ve Yeşil Psikolojik İklim, Bölüm 13. Yeşil Aklama, Bölüm 14. Yeşil Liderlik, Bölüm 15. Yeşil Davranış Niyeti ve Yeşil Stratejik Niyet, Bölüm 16. Yeşil Entelektüel Sermaye, Bölüm 17. Yeşil İmaj, Bölüm 18. Yeşil Motivasyon, Bölüm 19. Yeşil Dinamik Yetenekler, Bölüm 20. Yeşil İşletme: Bibliyometrik Analiz
İKİNCİ KISIM: İŞLETME FONKSİYONLARI PERSPEKTİFİNDE YEŞİL KAVRAMI
Bölüm 21. Yeşil Yönetim, Bölüm 22. Yeşil İnsan Kaynakları Yönetimi, Bölüm 23. Yeşil Muhasebe, Bölüm 24. Yeşil Finansman, Bölüm 25. Yeşil Pazarlama, Bölüm 26. Yeşil Üretim ve Yeşil Ürün, Bölüm 27. Yeşil Lojistik, Yeşil Tedarik Zinciri Yönetimi ve Yeşil Ulaşım, Bölüm 28. Yeşil İletişim, Yeşil Reklam ve Yeşil Halkla İlişkiler
ÜÇÜNCÜ KISIM: İLİŞKİLİ DİSİPLİNLER VE SEKTÖR PERSPEKTİFİNDE YEŞİL KAVRAMI
Bölüm 29. Yeşil Turizm, Bölüm 30. Yeşil Sağlık ve Yeşil Hastane, Bölüm 31. Yeşil Kimya, Bölüm 32. Yeşil Tarım, Bölüm 33. Yeşil Spor, Bölüm 34. Yeşil Tasarım, Bölüm 35. Yeşil Madencilik, Bölüm 36. Yeşil Mühendislik, Bölüm 37. Yeşil Mimari, Bölüm 38. Yeşil Enerji, Bölüm 39. Yeşil Okul, Bölüm 40. Yeşil Kampüs
Özellikler |
|
Barkod | 9786258101478 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.