Yazar: Gülfidan Barış Yayınevi: Mediacat Kitapları
Tüketici kimdir?
Nasıl öğrenir? Nasıl algılar?
Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir?
Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl kurulur?
Tüketicinin karar alma sürecinde neler olur?
satın alma davranışının içyüzü nedir?
Tüketici davranışlarını açıklamak için kullanılan kavramlar ve kuramlar nelerdir?
Bu kuramlar uygulamaya nasıl yansıtılır?
Tüketici davranışlarının kökenlerini anlayıp, sonuçlarını öngörebilmek için sürdürülen çalışmaların anlamlı bir sentezini ve kapsamlı bir özetini sunuyor bu kitap. İşi, ürün ve hizmet pazarlamak olanlar ve kendini tanımak isteyen tüm tüketiciler için...
Özellikler |
|
Barkod | 9789758378647 |
Katkıda Bulunanlar |
|
Yazar | Yavuz Odabaşı Gülfidan Barış |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.