Ürün Açıklaması
Tarih Eğitiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Konusu Dünyada Xıx. Yüzyıldan İtibaren Başlayan Tartışmalar İle Olgunlaşmış Ve Bugüne Kadar Gelmiştir. Bu Tartışmalar Fransız Pozitivizmi Ve Alman Romantizmi Ekseninde Şekillenmiştir. Türk Tarihinde İse Osmanlı İmparatorluğu’nun Son Döneminde Tarih Eğitiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Başlayan Çalışmalar Cumhuriyet Dönemi‘nde Atatürk’ün Çabaları İle Daha Da Hızlanmıştır. Son Yıllarda Türkiye’de Tarih Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Ve Doktora Tezleri Hazırlanmış, Makaleler Ve Kitaplar Yazılmış, Sempozyum Ve Kongrelerde Bildiriler Sunulmuş, Ulusal Ve Uluslararası Alanda Oldukça Ciddi Çalışmalar Yapılmıştır. Ancak Osmanlı İmparatorluğu’ndan Günümüze Kadar Tarih Eğitimi Alanında Kullanılan Kavramlar, Etkili Olmuş Kişiler, KullanılanKullanılabilecek Öğrenme Ve Öğretme Kuramları Ve Çalışmalar Yapan Ulusal Ve Uluslararası Kurumlar Hakkında Temel Bilgiler İçeren Derli Toplu Bir Eser Henüz Yazılmamıştır. Bu Çerçevede Genel Olarak Akademik Camiaya, Özel Olarak İse Tarih Eğitimi Alanına Bir Nebze De Olsa Katkı Sağlamak Amacı İle Yapılan Çalışma Sonucunda Tarih Eğitimine Giriş Adlı B Eser Ortaya Çıkmıştır.