Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Startuplar Pazarda Begüm Şahin

    Yazar: Yayınevi: Gazi Kitabevi Yayınları

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    İçindekiler


    İÇİNDEKİLER
    KISALTMALAR LİSTESİ
    ÖNSÖZ
    1. BÖLÜM
    1.1. STARTUP NEDİR? NE DEĞİLDİR?
    1.2. STARTUPLARDA MÜŞTERİ GELİŞTİRME VE ÜRÜN GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
    1.3. STARTUPLARIN PAZARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
    1.4. STARTUPLARIN YAŞAM DÖNGÜSÜ
    1.5. STARTUPLARDA YATIRIM SÜREÇLERİ VE FON KAYNAKLARI
    1.6. TÜRKİYE’DE STARTUP EKOSİSTEMİ


    2. BÖLÜM
    2.1. PAZARLAMA KAVRAMI VE PAZARLAMANIN EVRİMİ
    2.2. PAZAR ODAKLILIK
    2.3. PAZAR ODAKLILIK YAKLAŞIMLARI
    2.3.1. Davranışsal Yaklaşım
    2.3.2. Kültürel Yaklaşım
    2.3.3. Duyarlı ve Proaktif Pazar Odaklılık
    2.4. TEKNOLOJİ ODAKLI FİRMALARDA PAZAR ODAKLILIK
    2.5. PAZAR ODAKLILIK SONUCU FİRMA PERFORMANSI
    2.6. FİRMA PERFORMANSININ BİLEŞENLERİ
    2.6.1. Finansal Performans
    2.6.2. Pazar Performansı
    2.6.3. Yenilik Performansı


    3. BÖLÜM
    3.1. DİJİTAL PAZARLAMANIN DOĞUŞU
    3.2. WEB TABANLI PAZARLAMA
    3.2.1. Web 1.0/Web 2.0/Web 3.0
    3.3. DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE DİJİTAL PAZARLAMA KULLANIM ORANLARI
    3.4. GELENEKSEL VEYA DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİM KANALLARI
    3.4.1. Sadece Fiziksel Mağazası Olan İşletme (Brick & Mortar Company)
    3.4.2. Fiziksel ve Çevirimiçi Mağazası Birlikte Olan İşletme (Brick & Click Company)
    3.4.3. Saf Oyuncular (Pure Players)
    3.4.4. Bütüncül (OMNI) Kanal Pazarlama
    3.5. INBOUND PAZARLAMA YANİ CEZBEDİCİ PAZARLAMA
    3.6. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA ARAÇLARI VE UYGULAMALARI
    3.6.1. İçerik Pazarlaması
    3.6.2. Sosyal Medya Pazarlaması
    3.6.3. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
    3.6.4. Mobil Pazarlama
    3.7. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA METODOLOJİSİ-HUBSPOT YÖNTEMİ
    3.8. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMANIN GELECEĞİ


    4. BÖLÜM
    ANKARA’DA FAALİYET GÖSTEREN STARTUPLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    4.1. ARAŞTIRMANIN KONUSU, AMACI VE ÖNEMİ
    4.2. ARAŞTIRMANIN KISITLARI
    4.3. ARAŞTIRMANIN MODELİ VE HİPOTEZLERİ
    4.4. ARAŞTIRMANIN YÖNTEMİ
    4.4.1. Araştırmanın Örneklemi ve Veri Toplama Yöntemi
    4.4.2. Araştırmanın Ölçekleri ve Veri Toplama Aracının Tasarımı
    4.5. ARAŞTIRMANIN BULGULARI VE ANALİZLERİ
    4.5.1. Araştırmaya Katılan Girişimcilerin Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
    4.5.2. Araştırmaya Katılan Startupların Demografik Bilgilerine İlişkin Bulgular
    4.5.3. Pazarlama Teknikleri ve Dijital Pazarlama Kullanım Oranları ile İlgili Bulgular
    4.5.4. Faktör Analizleri
    4.5.5. Güvenirlik Testi, Ortalama, Çarpıklık, Standart Sapma ve Korelasyon Katsayı Değerleri
    4.5.6. Pazar Odaklılığın Firma Performansına Etkisi Üzerine Bulgular
    4.5.7. Cezbedici Pazarlamanın Moderatör Rolü Üzerine Bulgular
    SONUÇ
    KAYNAKÇA
    ELEKTRONİK KAYNAKLAR


    Özellikler

    Barkod 9786253652555

    Katkıda Bulunanlar