Ürün Açıklaması
İçindekiler;
Birinci Bölüm:
Sosyal Medya - İletişim
Sosyal Medya, Sosyal Değişim
Elektronik Perakendecilik ve Bir Reklam Mecrası Olarak Sosyal Ağ Siteleri Elektronik Parekendecilik ve Bir Reklam Mecrası Olarak Sosyal Ağ Siteleri
Mc Luhan ve Baudrillard’ın Penceresinden Sosyal Medyanın Etkisi: İfadenin Esareti, Gözetlenen Toplum ve Kayıp Kimlik Sendromu
İkinci Bölüm:
Sosyal Medya - Pazarlama İletişimi
Sanal Dünyada e-Ağızdan Ağıza Pazarlama Üzerine Bir İnceleme
Sosyal Medya KOBİ’ler için Bir Fırsat mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme
Sosyal Paylaşım Ağlarnın Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı Bilgi ve İletişim Teknolojileri Çağında Yeni Nesil Tüketim Algısı ve Türkiye
Üçüncü Bölüm:
Sosyal Medya - Ağ Toplumu
Kültürel Kimlik Farkındalığı Yaratmada Sosyal Ağların Rolü: Manav Türkleri Üzerine Bir Araştırma
Sözlüklerdeki Sinema Sevgisi Sosyal Medya: Bir Alan Çalışması Olarak Facebook’un Kullanımı
Sosyal Ağlar ve Kişisel Gizlilik Çatışması
Sosyal Medya Gücüyle Geleneksel Medyayı Değiştirmek Mümkün mü? Siberalemde Çocukluğun Yeniden Üretimi
Dördüncü Bölüm:
Sosyal Ağ - Teknoloji
Arayüz Tasarımı ve İletişim Sistemlerinin Ekonomisi: İOS’un Getirdikleri
Sosyal İletişim Aracı Olarak Akıllı Telefonların Oluşturduğu Uygulama Toplumu Olgusu: WhatApp Uygulaması