Ürün Açıklaması
Kitabın Birinci Bölümünde; Emre Seyrek Tarafından Ele Alınan "Presenteeism Kavramı" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın İkinci Bölümünde; Ertuğrul Çınar‘ın "Örgütsel Sağlık" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın Üçüncü Bölümünde; Fetullah Battal Ve Canan Nur Karabey‘in "Kurumsal Sosyal Sorumluluk" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın Dördüncü Bölümünde; Harun Selçuk‘un "Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık İlişkisi" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın Beşinci Bölümünde; İkram Alpsoy'un "Kamuyu Bilgilendirmede Etik İlkelerin Önemi" Başlıklı Araştırması Yer Almıştır. Kitabın Altıncı Bölümünde; Oğuz Kaan Karabulut‘un "Ulusal Ve Ulusal Üstü Hukukta Özel Hayata Saygı Kavramı" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın Yedinci Bölümünde; Ramazan Sayar‘ın "Ticaret Yoğunluğu Ve İş Çevrimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi" Başlıklı Araştırması Yer Almaktadır. Kitabın Sekizinci Bölümünde; Tuğçe Hisoğlu Koç‘un "Dijital Uçurum" Adlı Araştırması Yer Alırken Kitabın Dokuzuncu Bölümünde; Ümit Koç‘un "Yeni Uzlaşı Makroekonomisi" Konusu Yer Almaktadır. Kitabın Son Bölümü Olan Onuncu Bölümünde; Vural Akar‘ın "Psikolojik Sermaye" Başlıklı Araştırması Yer Almıştır.