Yazar: Yayınevi: Ekin Yayınevi
BİRİNCİ BÖLÜM
AĞ BİLİMİ
Ağ Bilimi
İKİNCİ BÖLÜM
SOSYAL AĞ ANALİZİ İŞLETME UYGULAMALARI
İlçe Sanayi ve Ticaret Ağı ve Sektörel Analiz
Rassal Ağlarda Merkezilik Derecesi Üzerine Bir Simülasyon Çalışması
Sosyal Ağ Analizi ile Tüketicilerin Çapraz Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi: Türkiye’de Bir Süpermarket Üzerine Uygulama
Yapay Sinir Ağları ve Sosyal Ağ Analizi Yardımı ile Türk Telekomünikasyon Piyasasında Müşteri Kaybı Analizi
Sosyal Medya Konusundaki Çalışmaların Geçmişi ve Geleceği: Sosyal Ağ Analizi ile bir Uygulama 189
Web Arama Trafik Bilgisiyle Marka Algısının Tahmin Edilmesi
Özellikler |
|
Barkod | 9786257983853 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.