Ürün Açıklaması
Siyasal İletişim Kitabı, İlk Çıktığı 2003 Yılından Bu Yana Sürekli Gözden Geçirilmiş, Genişletilmiş Ve Güncellenmiştir. Kitabın Bu 8. Basımında Da Yine Hem Biçim Hem De İçerik Olarak Değişiklikler; Genişletme Ve Güncellemeler Yapılmıştır.kitapta İletişim Olgu Ve Süreci, İletişim Olgusu Temeline Dayanılarak Ancak Siyasal Söylemin De Özellikleri Dikkate Alınarak Anlatılmaktadır. Geniş Tanımı İle Tüm Siyasal İletişim Aktörleri, Siyasal Söylemdeki Özellikler, Türler, Yöntem Ve Teknikler İle Siyasal İletişimde Kendine Özgü Bir Yeri Bulunan Medya Ve Siyasal İletişim İlişkisi; Kitabın Üzerinde Özellikle Durduğu Olguları Oluşturmaktadır.kitap, Siyasal İletişim Aktörlerinden Siyasal Partilerin İletişimine Özel Bir Yer Vermekte Ve Siyasal Partilerin Gerek Geniş Ve Gerekse Dar Zaman Dilimleri İçerisinde Yapılan Siyasal Kampanyaları Ve Özellikle Seçim Kampanyaları Üzerinde Ağırlıklı Olarak Durmakta; Türk Siyasal Yaşamından Örnekler Vererek Çok Yakın Tarihin Siyasal Kampanyalarını Yorumlayarak Anlatmaktadır.kitabın Son Kısmında İse Siyasal İletişim İle İlgili Olarak Dünyada Ve Türkiye'de Yapılan Araştırmalara Değinilerek Genel Bir Değerlendirme Yapılmaktadır.