Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar Ve Çevrim Dışı Uygulamalar Ali Kaan Genç

    Yazar: Yayınevi: Nobel Bilimsel Eserler

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Devletlerin asla elden bırakmayacakları kadar yaşamsal öneme ve farklı niteliklere sahip olan sağlık sektörü bu nedenle pazarlama alanında diğer sektörlerden fazlasıyla ayrışır. Devlet sadece düzenleyici değil önemli bir oyuncudur, hastalar bir müşteri gibi karar verici değillerdir, yanlış yönlendirmelere engel olmak adına reklamlar yasaktır vs. Bütün bu zorluklara rağmen rekabetin ve paylaşımın artması sağlık sektöründe pazarlama anlayışını biraz geriden de olsa geliştirmektedir.
    Bu kitap, pazarlama açısından teorik zorlukların ötesine geçerek sağlık hizmetleri pazarlamasının güncel pratiklerini ele almaktadır. Kitap içinde cevabı aranan bazı sorular şunlardır:
    • Hastalara müşteri diyebilir miyiz?
    • Sağlık hizmetleri pazarlamasında etik ne anlama gelmektedir?
    • Sağlık hizmetlerinde stratejik pazarlama planı nasıl yapılır?
    • Sağlık sektöründe marka olmak mümkün müdür?
    • Reklam yasaklarına karşı neler yapılabilir?
    • Sağlık sektöründe kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler uygulamaları nasıl olur?
    • Medikal ve bakım turizminde pazar analizi nasıl yapılır?


    Özellikler

    Barkod 9786257492041

    Katkıda Bulunanlar