Yazar: Yayınevi: Akademisyen Kitabevi
Batı ülkelerinin bir çoğunda ve de özellikle Amerika Birleşik Devletleri
üniversitelerinde reklamcılık hatırı sayılır bir bilim dalı haline gelmiştir.
Müzik okulları ve konservatuarların ders programlarında reklamcılık
ve reklam müzikleri ile ilgili dersler yer almaktadır. Yani reklamcılık o
ülkelerde, akademik bir düzeyde ele alınmaktadır. Ülkemizde ise durum
pek iç açıcı olmayıp, eğitim kurumlarının ders programlarında reklamcılık
ve özellikle de reklam müzikleri konusunda ağırlıklı bir ders programına
rastlanmamaktadır. Bu alandaki boşluğu doldurmak bakımından iletişim
fakülteleri ile konservatuarlara çok iş düşmektedir. Batı ülkelerinin
kütüphanelerinde, reklam ve reklam müzikleri ile ilgili yüzlerce kaynak
eser, plak, CD ve bant yer almasına karşın, ülkemizde bu konuda
yayınlanmış eserlerin sayısı oldukça yetersiz kalmakta.
Reklamcılık ve reklam müziklerinin eğitim kurumlarımızda akademik
düzeyde ele alınışı ile Türk reklamcılığının daha iyi sonuçlara erişeceği
inancındayım.
Özellikler |
|
Barkod | 9786253992873 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.