Ürün Açıklaması
Birincil Kaynaklara Başvurularak Yazılmış Olan Bu Kitapta, Reklam Ve Halkla İlişkiler Alanlarında En Çok Kullanılan Kuram Ve Modeller Yer Almaktadır. Bu Kuramlar; Neden-Sonuç Zinciri Kuramı, Bilgi İşleme Kuramı, Çift Süreç Kuramları, Şema Kuramı, Uyum Kuramı, Sosyal Yargı Kuramı, Sosyal Öğrenme Kuramı, Atıf Kuramı, Çifte Tehlike Kuramı, Denge Kuramı, Ayırt Edilebilirlik Kuramı, Klasik Koşullanma Kuramı, Öğrenme Kuramı, Sosyal Karşılaştırma Kuramı, Göstergebilim Kuramı, Sistem Kuramı, Oyun Kuramı, Diyalojik Kuram Ve Mükemmellik Kuramı Olarak; Modeller İse Geleneksel Etki Hiyerarşisi Modelleri, Alternatif Etki Hiyerarşisi Modelleri, Fcb Izgarası, Rossiter-Percy Izgarası, Ayrıntılandırma Olasılığı Modeli, Durumsal Model, Halkla İlişkilerin Dört Modeli Ve Kişisel Etki Modeli Olarak Sıralanmaktadır. Kuram Ve Modellerin Akabinde Hisseleri Borsa İstanbul'da İşlem Gören 71 Şirketin 5 Yıllık Bir Periyottaki 2 Milyona Yakın Tv Reklamı Ve 10 Bine Yakın Basın Bülteni Verileri Üzerinden Yapılmış Olan Dinamik Panel Regresyon Analizi Yer Almaktadır. Bu İletişim Unsurları İle Marka Değeri Arasında Güçlü Bir İlişkinin Olduğu Tespit Edilmiştir. Analiz Sonuçlarının Literatür Bölümünde Yer Alan Bazı Kuramların Temel Argümanlarıyla Belirgin Bir Şekilde Uyumlu Olduğu Görülmektedir.