Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Reklam Teorileri 2 Kolektif

    Yazar: Prof. Dr. H. Kemal Suher Yayınevi: The Kitap

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Reklam nasıl çalışır? Daha da önemlisi reklamda fark nasıl yaratılır? Bu iki soruya neredeyse
    yüz yıldır reklam ve ilgili dallardaki bilim insanları cevap arıyorlar. Reklam Teorileri 1 ve
    Reklam Teorileri 2 bu iki soruya cevap arayan, psikoloji, sosyoloji veya pazarlama gibi farklı
    disiplinlerden gelen öncü teori, kavramsal çerçeve ve yapıların özetini yaparak, onların
    kapsayıcı bir ortak sesi olan kitaplardır.
    Reklam Teorileri 2, Reklam Teorileri 1’de derinlemesine bahsedilmeyen Reklam Etkililik
    Modelleri, Sosyal Öğrenme, Sosyal Uyum, Ayırıcılık, Denge, Sosyal Yargı Kuramları,
    Medya Modelleri, İnteraktivite, Semiyoloji, İkna Bilgi Modeli ve Anlam-Sonuç Kuramını
    içeriyor.
    Reklam alanında öğrenim görenlerin ve uygulamacıların, marka yönetiminde uzmanlaşan
    herkesin bu iki kitabı okuması gerekir. Hele de reklamın karmaşık yapısının doğasını
    anlamak, akademik çalışmalarını zenginleştirmek, yaptığı kampanyaların başarılarının gerçek
    sebeplerini anlamak isteyenler bu iki kitabı mutlaka okumalılar. Kim bilir belki de yukarıdaki
    iki sorunun cevabına katkı yaparak reklam biliminin gelişmesini sağlayacak olanlar kitabı
    okuyanlar olacaktır.
    Prof. Dr. Ali Atıf Bir
    Prof. Dr. H. Kemal Suher


    Özellikler

    Barkod 9786257816717

    Katkıda Bulunanlar

    Yazar Prof. Dr. Ali Atıf Bir Prof. Dr. H. Kemal Suher