Yazar: Yayınevi: Seçkin Yayınları
Kitabın Açıklaması
Reklam Sektöründe Hukuk ve Regülasyon başlığını taşıyan bu çalışmamızda öncelikle mevzuatımızdaki tanımlar dikkate alınarak, reklam kavramından ne anlaşılması gerektiği belirlenmeye çalışılmıştır. Daha sonra ise bir reklamın ortaya çıkma aşamasında uyulması gereken temel hukuk ilkeleri, özellikle son yıllarda hükme bağlanan Yüksek Mahkeme (Yargıtay 11. Hukuk Dairesi ve Bölge Adliye Mahkemesi) ve Reklam Kurulu Kararları incelenerek belirlenmeye çalışılmıştır.
Ayrıca bir reklamın hukuka uygunluğunun denetimi için hangi hukuki yollara başvurulacağı ve bu başvuruyu yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiği de çalışmamızda detaylı olarak belirtilmiştir.
Bu çalışmamızı hazırlarken dikkat ettiğimiz bir başka husus da sadece hukukçular açısından değil, reklam sektörünün her aşamasıyla ilgilenen herkesin hukuka uygun bir reklam çalışmasını gerçekleştirebilmesidir. Bunun için de reklam hukukunda özellik arz eden durumlara (ilgili sektörler dikkate alınarak) ayrı bir bölüm açılmış ve uygulamada en sık sorun çıkan ibarelere vurgu yapılmıştır.
Böylece maddi ve manevi olarak büyük emekler ile ortaya çıkan bir reklamın kısa sürede verilen bir durdurma ve idari para cezası ile karşılaşma riskini de en aza indirmeyi amaçladık.
------------------
Özellikler |
|
Barkod | 9786052647813 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.