Ürün Açıklaması
Sağlık kuruluşu pazarlamasında sağlık işletme bilgisi çok önemlidir. Finansal çıktıları bilen, sağlık kuruluşunu tüm iş akış süreçlerini bilen, iç tıbbi dinamikleri anlamış, pa¬zarlama uzman ve yöneticiler daha etkin, hedefi belirleyebilen doğru projeleri hayata geçirebileceklerdir. Bir pazarlama görevine atandığınız gün, siz siz olun, sadece ürünü/ hizmeti değil tüm süreçleri ve tıbbi kalite ile sayısal çıktılara da hakim olun. Bu bilgi¬ler ışığında yaptıklarınızın, sonuçları çok farklı olacak. Daha odaklanmış çalışmalarla, kurumun öncelikli ihtiyaçlarına yönelik projeleri hayata geçirmiş olacaksınız. Kitapta sağlık sektöründe değişen faktörler, sonrasında sağlık işletmesindeki ince¬liklere, pazarlamasındaki yeni yöntem ve metodolojilerine, deneyimlere ve pratik uygulamalara yer vermek istedim