Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Pazarlamanın Dijital Halleri

    Yazar: Yayınevi: Nobel Bilimsel Eserler

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Pek çok alan gibi pazarlama alanı da her geçen gün dijital bir hâle dönüşüyor. Yaratıcılığın sınır tanımadığı ortamlar sunan dijital dünyada ise alan uygulayıcıları ve markalar, tüketicilere ulaşma ve onları ikna etme noktasında sürekli olarak yeni teknikler geliştiriyorlar. Öyle ki pazarlama dünyası neredeyse her yeni güne yeni bir pazarlama akımı ile uyanır bir hâle geldi. Bu durum bir yandan alanın zenginleşmesini sağlarken diğer yandan ise büyük bir anlam karmaşası oluşturuyor. Pazarlamanın Dijital Hâlleri ise işte bu anlam karmaşasını giderme amacıyla oluşturulmuş bir eserdir.
    Editörlüğünü Özen Okat ve Mehmet Tokatlı’nın yaptığı kitapta; Türkiye’nin farklı üniversitelerinden 14 yazar, 14 farklı dijital pazarlama akımını okuyucuyla buluşturuyor. İçerisinde yapay zekâ pazarlamasından nöropazarlamaya, transmedya pazarlamasından sanal ve arttırılmış gerçeklik pazarlamasına kadar dijital dünyanın sunduğu birçok pazarlama akımına ait detaylı bilgilere yer veriliyor. Ayrıca her bölümde söz konusu pazarlama akımına ait Türkiye’den ve dünyadan başarılı uygulama örnekleri yazarlarca derinlemesine irdeleniyor.
    Pazarlamanın Dijital Hâlleri, pazarlama alanına ilgi duyanların, bu alanda çalışan ve çalışma arzusunda olan öğrenci ve akademisyenlerin temel başvuru kaynağı olarak yararlanabilecekleri teorik ve pratik bilgiler içeren bir çalışma olma özelliğini taşıyor.


    Özellikler

    Barkod 9786254334788

    Katkıda Bulunanlar