Ürün Açıklaması
Günümüzün Ekonomik Şartları, Pazarlama Konularının Önemini Büyük Ölçüde Arttırmış Bulunmaktadır. Pazarlama Fonksiyonu Dışa Açılma Zaruretine İnanmış Olan Ve Bu Yolda Çaa Harcayan İşletmelerimiz İçin De Aynı Derecede Önem Taşımaktadır. Kitaptaki Bölümler Şöyle Sıralanabilir;Pazarlamanın Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Pazarlama Anlayışı Ve Trendler, Pazarlama Çevresi, Stratejik Planlama Ve Pazarlamanın Rolü,Pazarlama Araştırması Ve Bilgi Sistemi, Tüketici Pazarları Ve Tüketici Davranışı, Endüstriyel Pazarlar Ve Uluslar Arası Pazarlarpazar Bölümlendirme, Hedefleme, Konumlandırma Ve Satış Tahminleri, Mamul, Fiyat, Tutundurma (Pazarlama İletişimi), Kişisel Satış Ve Satış Geliştirme, Reklam Ve Halkla İlişkiler, İnternette Pazarlama Ve Doğrudan Pazarlama, Dağıtım, Pazarlama Yönetiminde Organizasyon, Uygulama Ve Denetim, Hizmet Pazarlaması, Uluslararası Pazarlama.