Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Pazarlama Araştırmalarının Stratejik Seçenek Belirlemedeki Rolü Ve Bu Süreçte Etkili Olan Faktörler Içlem Er

    Yazar: Yayınevi: Ekin Yayınevi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    BİRİNCİ BÖLÜM


    PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER


    PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE PAZARLAMA
    ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMA YAKLAŞIMLARI
    1.1. Pazar Bilgisi


    1.2. Pazar Bilgisinin Önemi


    1.3. Pazarlama Bilgisi Bileşenlerinden Pazarlama Araştırmaları


    1.4. Pazarlama Araştırmalarının Kapsamı ve Önemi


    1.5. Pazarlama Araştırmalarından Yararlanma


    PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMADA ETKİLİ
    OLAN FAKTÖRLER
    2.1. Pazar Odaklılık


    2.2. İşletme Çevresinde Yaşanan Çalkantılar


    2.3. Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar


    2.4. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantılar ve
    Pazarlama Yönetimi


    2.5. İşletme ve Teknoloji Çevresinde Yaşanan Çalkantıların
    Pazarlama Araştırmasına Etkisi


    İKİNCİ BÖLÜM


    PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMANIN STRATEJİK SEÇENEK BELİRLEMEDEKİ ROLÜ


    STRATEJİK ESNEKLİK
    1.1. Stratejik Esneklik Kavramıyla İlgili Yaklaşımlar


    1.2. Stratejik Esnekliğin Tanımı


    1.3. Stratejik Esnekliğin Önemi


    PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE STRATEJİK SEÇENEK
    BELİRLEME


    Özellikler

    Barkod 9786256952966

    Katkıda Bulunanlar