Yazar: Yayınevi: Pegasus Yayınları
Bir girişimci için şirket kurmak istediğinde en önemli şey hayallerinin peşinden gitmektir. Marc Vidal’in bir girişimci olarak daha on yedi yaşından itibaren hayatına prensip edindiği bu kural onu bugünlere getirdi. Sonuçları iyi de olsa kötü de olsa bir şirket kurma yolunda ve fırsat yaratma konusunda Marc hep en iyi bildiği şeyi yaptı: gözlemlemek, araştırmak, dinlemek ve analiz etmek.
Bu kitapta Marc Vidal, iş dünyasındaki ilk tecrübesinin ona hayat ve şirketler hakkında verdiği önemli dersleri kendi hayat hikâyesi üzerinden bizlerle paylaşıyor.
Kırklarında bir adam dünyanın en önemli şirketlerinden biriyle görüşmeye gider. Chicago’da saat üçü geçiyordur, adamın projesine verilen teklif ise gayet yüksektir.
Ancak adam tamamen mantık dışı davranıp teklife hayır der. Çünkü şirket yetkilileri milyonluk tekliflerinin ne kadar cazip olduğundan bahsederken adam, daha on yedi yaşındayken Paris’te gördüğü bir karıncayı ve sonrasında başına gelenleri anımsamıştır. Oraya kadar hayallerinden vazgeçmek için gitmemiştir.
Paris’te Bir Karınca işte bu hikâyeyle başlıyor; yazarın kendi ağzından anlattığı gerçekçi ve eğlenceli hikâye on yedisinde bir gencin hayalini kurduğu şeyi başarma macerasını konu alıyor.
Yazar on bölümlük bu kitapta, Paris denen koca şehirde beş parasız ve tecrübesiz bir gencin deneyip yanılıp, yenilikler peşinde koşup, zor kararlar verip yaratıcılığını kullanarak sonunda kendi çapında dünyanın en sevimli şirketlerinden birini, “14 Çinli ve Bir İspanyol A.Ş.”yi nasıl kurduğunu gösteriyor.
Özellikler |
|
Barkod | 9786052993279 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.