Yazar: Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
Özel yetenekliler: kimilerine göre eğitimde bir şekilde yollarını bulurlar, kimilerine göre ayrı bir eğitim ortamında eğitim sunulmalı, kimilerine göre eğitimdeki en dezavantajlı grup, kimilerine göre farklılaştırılmış bir eğitim sunulmaksınız eğitmelerinde başarılı olunamaz, kimilerine göre…
Özel yetenekli bireylerle ilgili bitip tükenmez çoğu zamanda bilimsel olmayan bir takım varsayımlar mevcuttur. Peki, gerçekte bu bireylerin eğitimleri nasıl olmalıdır? Eğitimleri ayrı ortamda mı yoksa birlikte mi olmalıdır? Eğitimlerinde tek bir kalıp veya geçerli bir model mi vardır yoksa farklı modeller mi vardır? Eğitimlerinde farklılaştırmada, modeller nasıl uygulanabilir? Eğitim farklılaştırılıp sunulduktan sonra etkililik hangi ölçüte göre ve nasıl değerlendirilmelidir?..
Bu eserde, özel yetenekli öğrencilerin eğitiminde görev ve sorumlulukları olan eğitimcilere sadece kuramsal bilgiler verilmekle çalışma sınırlandırılmamış, kuramsal bilgilerin uygulamaya nasıl aktarılabileceğine ilişkin örneklere de yer verilmiştir. Uygulama örneklerinin özel yetenekli öğrencilerin müfredatlarında farklılaştırma amacıyla kullanılması bu yayının hazırlanma amacına ulaştığının en önemli göstergesi olacaktır.
Özellikler |
|
Barkod | 9786053209515 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.