Yazar: Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kitabın, birinci bölümünde; ‘Turizm Endüstrisinin Genel Yapısı, Turizm İşletmelerinin Sınıflandırılması ve Özellikleri’, ikinci bölümünde; ‘Konaklama İşletmelerinde Önbüro Departmanının Yeri, Önemi ve Görevleri’ ve üçüncü bölümünde; ‘Konaklama İşletmelerinde Kullanılan Önbüro Sistemleri’, konularına değinilmiştir. Dördüncü bölümünde; ‘Orta Büyüklükte Bir Konaklama İşletmesinde Müşterileri Karşılama, Yerleştirme ve Ayrılma İşlemleri’, beşinci bölümünde; ‘Konaklama İşletmeleri Açısından Yönetim Fonksiyonları, Önbüro Yönetimi ve Diğer Departmanlarla İlişkisi’ ve altıncı bölümünde; ’Bir Konaklama İşletmesinde Önbüro Donanımları, Çalışma Saatleri ve Otel Güvenlik Sistemleri’, başlıklı konular anlatılmıştır. Yine, kitabın yedinci bölümünde; ‘Rezervasyon Geliş Şekilleri, Oda Ayırma Koşulları, Kabul Süreci ve İstisnai Durumlar’, sekizinci bölümünde; ‘Rezervasyon Takip Şekilleri, Cetvelleri (Chart’ları), Durum Analizleri ve Tahminleme Teknikleri’ ve dokuzuncu bölümünde ise; ‘Müşteri ve Oda Çeşitleri, Oda Satış Teknikleri, Bir Oda Satışının Temel Safhaları ve Özel Durumlar’, başlıklı konulara değinilmiştir. Kitabın, onuncu bölümünde; ‘Müşteri Hesapları, Çeşitleri ve Özellikleri, İndirim Türleri, Ödeme Şekilleri ve Araçları’, ve onbirinci bölümünde ise; ‘Konaklama İşletmelerinde Otomasyon Sistemleri ve Örnek Önbüro Modülleri’, başlıklı konular anlatılmıştır.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Özellikler |
|
Barkod | 9786052548936 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.