Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Nobel Bilimsel Eserler Pazarlama Bakış Açısıyla Çeyizin Fenomenolojisi - Selda Fındıklı

    Yazar: Yayınevi: Nobel Bilimsel Eserler

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Düş mü? Yük mü? Söz mü?
    Tüketicilerin sadece ürün almakla kalmayıp ürünlerin ilettiği yaşam tarzlarını, hikâyeleri, deneyimleri ve duyguları da satın aldıkları vurgulanmaktadır. Bu yönüyle çeyizin anlamının kuşaklar arası dönüşümü pazarlama bilimi için hizmet, ürün ve tüketici kimliklerini saptama konusunda önemlidir. İster yadigâr olsun ister statü ürünü olsun günümüzde çeyiz ürünlerinin güncel ihtiyaca göre yorumlanabildiği, “Do it yourself!” motivasyonu ile yeniden üretilebileceği gerçeği yeni araştırmalar için de kaynak niteliğindedir.
    Tarihsel sürecinde de hem ülkeler hem de dinler ötesi bağ yaratmış çok evrensel bir olgu olan çeyiz sadece oyalı tülbentler, patikler, havlular değildir. Çeyizde bir ülkenin geçirdiği değişim, kuşakların birbirine geçişi, geçerken dönüşmesi, dönüşürken yeniden üretilmesi görülebilmektedir. Bir sandık içerisinde birkaç kuşağın bilgi ve becerisi, bu kuşakların nelere tanık olup esinlendiği, neleri gelecek kuşaklara hediye etmek istediği, el emeği üzerinden varoluşu, biricikliği, sanat ve refah seviyesini aynı anda görebilmekteyiz. Bu, çeyizin sihirli tarafını oluşturmakta; sandığın kapağı aralandığında âdeta bir zaman tünelinin kapısı açılmaktadır…


    Yakınlaşır ruhlar, sandık kapanır
    Dün, ana karışır...


    Özellikler

    Barkod 9786257258524

    Katkıda Bulunanlar