Yazar: Yayınevi: Nobel Akademi
Pazarlama değer katar. Bu kitap, değeri pazarlamanın kalbine koyarak onun etrafında pazarlamayı incelemektedir. Bu incelemenin boyutları şu şekildedir:
• Değerin sunulacağı pazarın incelenmesi,
• Değere uygun pazarın hedeflenmesi,
• Değerin yaratılması,
• Değerin uzun vadeli yaklaşımla fiyatlandırılması,
• Değerin alıcılarına iletileceği kanaların ve mekanların tasarlanması, ve
• Değerin sunulacağı kitleye uygun biçimde anlatılması.
Bu kapsamda değer; akıllı cihazlardan giyilebilir teknolojilere, mobil uygulamalardan üç boyutlu yazıcılara çeşitli teknolojilerin; spordan sanata, organik gıdadan lüks tüketime çeşitli alanlarda uygulamalarıyla incelenmiştir.
Değer odaklı pazarlamayı anlatan bu kitap; tablo ve grafikler, farklı kültürlerden reklam örnekleri, vakalar ve interaktif aktiviteler sunarak içeriği zenginleştirmektedir.
Alanlarında uzman değerli akademisyenlerin katkıda bulunduğu bu değerli kitabın, değerli okuyucularıyla buluşup değer yaratması dileğiyle…
Özellikler |
|
Barkod | 9786254278044 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.