Yazar: Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kişilik özelliği olarak narsisizm, yüksek öz saygılı, güce fazlasıyla tamah eden, ikili ilişkilerde samimiyetten yoksun, güçlü bir imge uğruna duygularını geri plana atan, tanrılara has bir şekilde öz yeterlilik hisseden, diğerleri hakkında olumsuz görüşe sahip ve eleştirilmeye tahammül edemeyen bireyi tarif etmektedir. Burada sıralanan her bir etkenin günümüz tüketicisinin satın alma deneyimlerine, ürün, hizmet ve marka tercihlerine etki ettiği görülmektedir. Her bir kültürel faktörün, detaylı incelendiğinde, ülkemizde de yaygınlaştığı ve tüketime yön verdiği görülmektedir.
Narsisizm ve tüketim hakkında hazırlanan bu eser 2019'da Aksaray Üniversitesi'n de tamamlanan 'Tüketicilerin Narsisizm Üzerinden Markaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının İncelenmesi' isimli doktora tez çalışması esas alınarak yaratılmış.
Konu Başlıkları
Narsisizm ve Kavramsal Çerçevesi
Narsisizm Kültürü
Narsisizm ve Tüketim
Narsistik Tüketim
Türkiye'de Narsisizm Artıyor mu?
Özellikler |
|
Barkod | 9789758396221 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.