Ürün Açıklaması
2000’Lerin İlk Çeyreğini Yaşamakta Olduğumuz Şu Dönemde Küresel Bir Nostalji Dalgası Ya Da Nostalji Patlamasından Söz Edebiliyoruz. Öyle Ki Nostalji, Günümüzde Hem Kamusal Söylemde Hem De Akademik Araştırmalarda, Popüler Kültür, Moda, Teknoloji Ve Politika Gibi Birbirinden Çok Farklı Alanlardaki Eğilimlerin Açıklanmasına Hizmet Eden Temel Bir Anlatı Haline Geldi. Moda Başta Olmak Üzere Çeşitli Sektörlerin Sahiplendiği Retro Akımlar, Artan Popülerlikleri İle Eskici Dükkanlarını Olduğu Kadar Çeşitli Mekanları Da İstila Eden Eski Nesneler, Belirli Tarihsel Dönemleri Kopyalayan Yaşam Tarzlarının Yaygınlaşması, Ekranlardan Üzerimize Boca Edilen Nostalji Temalı İçerikler Vs. Bu Yeni Nostalji Patlamasını Herkes İçin Görünür Kılıyor. Elinizdeki Kitap, Medyayı, Nostalji Duygusunun Tetiklenmesinde Önemli Bir Aracı Olarak Ele Alıyor. Nostaljik Özlemin, Bir Yandan Medya Kültürü, Teknolojisi Ve İçeriklerine Yönelmesi Halini, Öte Yandan Bu İçeriklerden Türetilmesini, Türkiye Örneği Özelinde Çeşitli Boyutları İle Açıklıyor.