Yazar: Yayınevi: The Kitap
Pazarlama hakkında her şeyi biliyor olduğumuzu düşünmemize rağmen aslında ne biliyoruz? Akla yakın göründüğü ya da öyle öğretildiği için doğru sandığımız bilgiler geçerliliğini halen koruyor ya da gerçekten işe yarıyor mu?
"Çalışma alanı olarak pazarlama aslında o kadar yeni ki; hakkında her şeyi bildiğimizi ya da temel prensiplerini tam olarak anladığımızı iddia etmek bile kibirli davranmak olur." Bu sözler pazarlama dünyasının bilimsel dâhisi ve duayeni Byron Sharp'a ait.
Reklamcılık ve pazarlama dünyasının klasikleri arasında kısa sürede yerini alan ve pazarlamacıların vazgeçilmez kitaplarından biri olan "Markalar Nasıl Büyür?" şimdiye kadar öğrendiğimiz her şeyi yeniden sorgulamamızı sağlıyor. Sharp pazarlamacıların geçmiş dönemle kıyaslandığında daha iyi eğitim aldıklarını kabul ediyor. Ancak bu donanım özgünlüğümüzü ortaya koyabilmemiz çemberin dışına çıkmayı başarabilmemiz kısır döngü zincirini kırabilmemiz için yeterli mi ?
Özellikler |
|
Barkod | 9786056510649 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.