Yazar: Yayınevi: Aristo Yayınları
Son yıllarda ticari hayatta yaşanan gelişmeler ve ticaretin globalleşmesi ile markanın gerek gündelik hayatta gerekse de ticari hayatta üstlendiği rol oldukça artmıştır. Markanın bu denli büyümesi ile artık tüketiciler ihtiyaçları dışında yalnızca o markaya sahip olmuş olmak için dahi tüketim tercihlerini değiştirebilmektedirler. Markanın aldığı bu gelişim karşısında tüketicinin ve piyasanın korunması yönünden hukuki düzenlemeler caydırıcılık açısından yeteriz kaldığından cezai düzenlemeler yapılması zorunlu kılınmıştır. Hazırlanan bu çalışma ile markanın cezai düzenlenmeleri ele alınmıştır.
Özellikler |
|
Barkod | 9786257067027 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.