Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama Ve Marka Yönetimi - Hasan Selçuk Eti

    Yazar: Yayınevi: Akademisyen Kitabevi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Değerli okuyucu,içinde bulunduğumuz Covid 19 Pandemi sürecinde “Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi ( Covid 19 Pandemisi Örneği)” kitabımın literatüre ve sizlere önemli katkılar sağlayacağını ümit ediyorum.


    Küresel rekabet yoğunlaştıkça ve rekabet avantajı etkisini kaybettikçe bu unsurların marka değerine ve yönetimine yaptığı katkı artmaktadır. Bu bağlamda stratejik pazarlama ve marka yönetiminin nasıl bir etkileşimde olduğunu, iki alanın birleşimiyle ortaya çıkan yeni stratejilerin ve katkıların bilinmesi gereklilik arz etmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bu kitap öncelikle iki alanın derinliğini ve ortak noktalarını anlaşılır kılmak için bu alanların hangi tabanda kesiştiğini ve birbirlerini hangi açılardan tamamladığını görmek üzere bir içerik sunacaktır.


     


     


    GİRİŞ


    STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKAYÖNETİMİNİN KESİŞİMİ


    Stratejik Pazarlama


    Marka Yönetimi


    Stratejik Pazarlama Çerçevesinde Marka Yönetimi


    Marka Penetrasyonu


    Marka Genişlemesi


    Marka Aktarımı (Transferi)


    Uluslararasılaşma


    Marka Geliştirme/ Çoklu Marka Stratejisi


    Marka Çeşitlendirmesi


    Ürün Marka Stratejisi


    Şemsiye Marka Stratejisi


    Aile Markası Stratejisi


    Kurumsal Markalaşma Stratejisi


    Stratejik Pazarlama İle Dönüşen Marka Kültürü ve Kimliği


    Marka Yönetiminde Stratejik Pazarlama Etkisi ve Pazarlama Metrikleri


    Özet


    Krizin Tanımı ve Kapsamı


    KRİZ DÖNEMLERİNDE STRATEJİKPAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ


    Kriz Yönetimi


    Krizin Stratejik Pazarlamaya Etkisi


    Krizin Marka Yönetimine Etkisi


    Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama veMarka Yönetimi Etkileşimi


    Özellikler

    Barkod 9786258399233

    Katkıda Bulunanlar