Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Kırılma Noktası Fatoş Karahasan

    Yazar: Yayınevi: Doğan Solibri

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Pandemiyle değişen dünya ve yeni bir başlangıç için yol haritaları 

    Covid-19 pandemisi ekonomi başta olmak üzere hayatın her alanında sorunlara neden oldu. Belirsizlikle dolu bir ortamda yol haritaları oluşturmak için araştırmalara, vaka öykülerine ve analizlere ihtiyaç var. 

    Kırılma Noktası, dünyada ve Türkiye’de yapılmış araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak pandeminin iş dünyası, ekonomi ve pazarlama sektörü üzerindeki etkisini yansıtıyor.  Küresel danışmanlık şirketlerinin ve trend analistlerinin raporlarının ışığında yeni dönemi algılamaya yarayacak ipuçları sunuyor. 

    Akademisyen, gazeteci ve yazar Fatoş Karahasan’ın bir araya getirdiği #faydalımarkaöyküleri pandemi döneminin bir arşivi niteliğini taşıyor. Kitapta, krizleri başarıyla yöneten şirketlerin çalışanlarına, müşterilerine, topluma ve dünyamıza yönelik çalışmalarının yanı sıra, ülkemizin önde gelen sivil toplum kuruluşlarının dönemle ilgili yorumları yer alıyor. 

    Güncel bilgiler, bilimsel veriler ve içgörülerden oluşan Kırılma Noktası başta KOBİ’ler olmak üzere tüm şirketlerin yöneticilerine; girişimcilere ve iş dünyasına girmeyi planlayan gençlere daha aydınlık bir gelecek için umut vermeyi hedefliyor.

    Ön okuma metni

    Fatoş Karahasan Hakkında:
    Dr. Fatoş Karahasan, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Dijital Pazarlama dersleri vermektedir. 14 yıl uluslararası reklam şirketlerinde tepe yöneticilik yaptıktan sonra, yönetim danışmanı olarak yerli ve yabancı kuruşların reklam ajans konkurları, ürün lansmanları, ürün stratejileri ve araştırma projelerinde yer almaktadır. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde, Tempo ve Capital dergilerinde yazıları yayımlanan Fatoş Karahasan, Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur? Taşlar Yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları, Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları, Açılın Gençler Geliyor, Gençlerde Finansal Okuryazarlık, Kadın Kadının Kurdu mudur? Kim Demiş? başlıklı altı kitabın yazarıdır. Yazdığı altı kitap dışında, aralarında “Siyasetin Pazarlaması”nın da bulunduğu çok sayıda kitaba katkıda bulunmuş, “Reklamcılık ve Siyasi Pazarlama” konularında iki kitabı Fransızcadan dilimize kazandırmıştır. Pazarlama, iletişim ve yönetim konularında konuşmalar yapmakta ve eğitimler düzenlemekte, ayrıca, önemli konferanslarda moderatörlük ve konferans başkanlığı görevlerini üstlenmektedir. INSEAD’ın “Blue Ocean Strategy Practioner” sertifikası sahibi olan Karahasan, İnovasyona yönelik Mavi Okyanus Stratejisi konusunda da eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekte, gündemi izleyen makaleler kaleme aldığı Dünya, Start Up ve cnnturk.com’ da köşe yazarlığı yapmaktadır. İngilizce, Fransızca, İtalyanca ve Almanca bilen Fatoş Karahasan, Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) üyesidir.


    Özellikler

    Barkod 9786050983739

    Katkıda Bulunanlar