Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Kelepir Pazarlama Araştırmalarına Giriş Mahir Nakip

    Yazar: Yayınevi: Palme Yayınevi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Fakülte ve yüksekokullarda “Pazarlama Araştırmalarına Giriş” dersinde okutulabilecek olan bu kitap, yazarın bu konuda verdiği derslerinin notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinin sağladığı birikimle kaleme alınmıştır. Teknolojide ve pazarlama araştırmaları literatüründe meydana gelen yeni gelişmeler ışığında gözden geçirilerek ve içeriği genişletilerek 4. Baskısını yapan kitap, İngilizce ve Türkçe olmak üzere çok geniş ve yeni kaynaklara dayanarak yazılmıştır.

    Kitap, 83 pazarlama araştırması vakasını içermektedir. Bu alanda kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, Ki Kare, regresyon, korelasyon ve varyans analizi gibi birçok istatistiksel analiz türü SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konulara da yer verilmiştir.

    Konuların anlatılışındaki kullanılan dilin basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve kendini geliştirmek isteyenlere de yardımcı olacaktır.


    Özellikler

    Barkod 9789750223037

    Katkıda Bulunanlar