Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Kadın Ve Tasarım Ismail Bakan

    Yazar: Yayınevi: Beta Yayıncılık

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler
    disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri
    gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir
    bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,
    karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları
    stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,
    kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları
    zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.
    İÇİNDEKİLER
    BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,
    xxx


    Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren
    BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve
    İzledikleri Stratejiler
    BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi
    BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım
    Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler
    BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan
    Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
    BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi
    Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış
    BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon
    U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi
    BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli
    BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri
    BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler
    Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler
    BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam
    Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi
    BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri
    BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal
    Yaşamda Rolü ve Önemi
    BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden
    Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış


    Özellikler

    Barkod 9786253991777

    Katkıda Bulunanlar