Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Inovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri Dr. Öğr. Üyesi Özlem Işık

    Yazar: Yayınevi: Ekin Yayınları

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Birinci Bölüm
    İnovasyon Ve İnovasyon Yönetimi
    1. İnovasyon Kavramı, Tanımları Ve Gelişimi
    1.1. İnovasyon Kaynakları1
    1.2. İşletmelerin İnovasyon Yapma Nedenleri
    İkinci Bölüm
    Marka Yönetimi
    2. Marka İle İlgili Genel Bilgiler
    2.1. Markanın Tarihsel Gelişimi
    2.2. Marka Kavramı Ve Tanımları
    Üçüncü Bölüm
    İnovasyon Yönetimi Ve Marka Yönetimi Etkileşimi İle Elde Edilen Kazanımlar
    3.1. İnovasyon Yönetiminde Süreç Yaklaşımı
    3.2. İnovasyon Ve Strateji İlişkisi
    Dördüncü Bölüm
    İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
    4.1. Dünyada Ve Türkiye’de Mobilya Sektörü
    4.2. Araştırmaya İlişkin Elde Edilen Bulgular


    Özellikler

    Barkod 9786257667807

    Katkıda Bulunanlar