Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Ilişkisel Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar

    Yazar: Yayınevi: Ekin Yayınları

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    BİRİNCİ BÖLÜM
    İLİŞKİSEL PAZARLAMA KAVRAMININ GELİŞİMİ ve PAZARLAMA DÜŞÜNCESİNDEKİ YERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

    1.1. Pazarlama Paradigmasının Zaman İçerisindeki Değişimi
    1.2. Pazarlama Karması Yönetimi Yaklaşımı
    1.3. İlişkisel Pazarlama Kavramının Gelişim Süreci
    1.4. İlişkisel Pazarlama Kavramının Tanımı
    1.5. İlişkisel Pazarlama Kavramının Kapsamı
    1.6. İlişkisel Pazarlamanın Avantajları ve Dezavantajları

     


    İKİNCİ BÖLÜM
    PAZARLAR TEMELİNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMAYA FARKLI YAKLAŞIMLAR

    2.1. Endüstriyel Pazarlar ve İlişkisel Pazarlama
    2.2. Hizmet Pazarları ve İlişkisel Pazarlama
    2.3. Çalışanlar Pazarı ve İlişkisel Pazarlama (İçsel Pazarlama)
    2.4. Tüketici Pazarları ve İlişkisel Pazarlama

     


    ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
    KÜLTÜRLER TEMELİNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMAYA FARKLI YAKLAŞIMLAR

    3.1. İlişkisel Pazarlamaya Kuzey Amerika Yaklaşımı
    3.2. İlişkisel Pazarlamaya Anglo- Avustralya Yaklaşımı
    3.3. İskandinav Okulunda İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı
    3.4. İlişkisel Pazarlamaya IMP Grubu Yaklaşımı
    3.5. İlişkisel Pazarlamaya Uzak Doğu (Guanxi) Yaklaşımı
    3.6. İlişkisel Pazarlamaya Türkiye Yaklaşımı


    Özellikler

    Barkod 9786257565684

    Katkıda Bulunanlar