Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Iletişimin Dijital Boyutu

    Yazar: Yayınevi: Literatürk Academia

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    - Oğuz Göksu: “Dinin Dijitalleşmesi: Dinin İletişiminde ve Öğretilmesinde Kullanılan Dijital Araçlar Bağlamında Diyanet İşleri Başkanlığı ve Çay House Örnekleri”


    - Zühal Fidan Baritci: “Hikâye Anlatıcılığının Değişen Yüzü Dijital Hikâyeler”


    - Mesut Aytekin: “Sinemanın Dijital Halleri”


    - Alev Aslan Aras: “Yeni Medya Bağlamında Kolektif Hafızayı Yeniden Düşünmek”


    - Serkan Bulut: “Liberal Anlatı ve Dijital Habercilikte Yapay Zekâ: Toplumların Umudu ya da Yeni Bir Distopya”


    - Ahmet Faruk Çeçen: “Facebook'ta İdeolojinin Pazarlanması: Aşırı Şişmiş Filtre Balonları Nasıl Ayrımcılığı Yeni Bir İş Modeli Haline Getirdi”


    - Nil Çokluk Cömert: “Bilgi Egemen Olmaktır: Dijital Teknolojilerin Siyasal İletişim Çalışmalarında Önemi”


    - Fatih Baritci: “Dijitalleşen Dünyada Mahremiyetin Geleceği: Mahremiyet Mümkün Mü?”


    - Atacan Şimşek ve Yunus Emre Ökmen: “Geleneksel Yarışma Programlarından Dijital Yarışma Programlarına Geçiş: Hadi Oyunu Örneği”


    - Zaim Başaslan: “Dijitalleşme Çağında Eğitim İletişimi ve Teknoloji – Eğitim Normu Oluşmasında Ebeveyn Tutumlarının Etkisi”


    - Yunus Emre Ökmen: “Kitle İletişim Araçlarındaki Dijital Dönüşümle Birlikte Pasif Konumdaki İzleyiciden Aktif Konumdaki Kullanıcıya, Tüketen İzleyiciden Üreten Kullanıcıya ‘Prosumer’ Kavramından Bakmak”


    Temel değerlere sahip olmak, bağlı kalmak, inanmak ve sürdürebilmek aşkına!..


    Özellikler

    Barkod 9786053372042

    Katkıda Bulunanlar