Yazar: Yayınevi: Efil Yayınevi
Hizmet pazarlaması dersi veren akademisyenlerin ders anlatımlarındaki zenginleştirici tecrübelerini birleştirerek ortaya çıkarılan bu kitapla literatüre hem katkı sağlanmak amaçlanmış hem de farklı bakış açıları ile kitap, benzerlerinden farklılaştırılmaya çalışılmıştır. Kitapta genel hizmet pazarlaması konuları dışında hizmetlerle ilişkilendirilmiş itibar yönetimi ve çalışanların işletmeye sadakat borcu başlığı altında hukuksal boyutta ele alınmıştır.
Ayrıca bütün bölümler örnek olay ve okuma parçaları, tartışma ve değerlendirme soruları ve bölümlerle ilgili tavsiye kaynaklarla donatılmıştır. Kitap içeriği, hizmet pazarlaması ön lisans, lisans ve yüksek lisans derslerine hizmet edecek yapıdadır. Aynı zamanda içeriğindeki bol örnekli anlatımlarla da bu alana yönelik bilgilerini artırma hevesi taşıyan ve çalışan veya çalışmak isteyen her kesime yol göstericilik yapacak bilgilere de sahiptir.
Özellikler |
|
Barkod | 9786052294017 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.