Ürün Açıklaması
Bu eser, sosyal hizmet evreninin esas uygulama sahası/safhası olan dezavantajlı fert ve zümrelere dönük yardımların lokal ve global çerçevede yeni bir sektör olarak Hiperprestij Gruplarının doğmasına ve yaygınlaşmasına sebebiyet veren süreçlerin analizini amaçlamaktadır. Hiperprestij Grupları; elit fert ve zümreler (süper starlar, hiper modeller, gongolar), müesseseler ve beynelmilel iktisadî kurumlardan teşekkül eder. Bunların, dezavantajlı fert ve zümrelere dönük yardımlarının imajinatif bir düzlemde cereyan ettiğini ve bu olgunun sosyal hizmet sahasında yeni bir sektör (4.sektör) olarak tebarüz ettiğini ileri süren bu çalışma; Hiperprestij Gruplarını olgu, kavram zemini ve sektörel faaliyetleriyle teşhis etmeyi, şekil ve muhtevasıyla onun imajinatif algı düzlemini analiz etmeyi kapsamaktadır.