Yazar: Yayınevi: Elma Yayınevi
Satışı psikolojiden, psikolojiyi bedenden, bedeni insandan, insanı tüketimden ayrı ele alan bir yaklaşım başarıya ulaşamaz. Dolayısıyla işletmeler, satışlarını artırmak için bütüncül bir yaklaşımı uygulamak durumundadır. Bütüncül yaklaşım, satış sürecinde aktif olan tüm faktörlerin karşılıklı ilişkisine dayanmaktadır. Bu ilişki ise satış hedeflerinin gerçekleşmesi için tüm faktörlerin kendi aralarında olan etkileşimini esas almaktadır.
Yirmi yıllık işletme ve pazarlama deneyimi ile psikoloji alanındaki akademik çalışmaları bir araya getiren Ali Turan Barniç’in yeni kitabı okurlarıyla buluşuyor. Tüketicilerin karmaşık bir yapının etkisinde satın alma davranışında bulunduğunu anlattığı kitabında Barniç, iyi bir satış yapmak için tüketiciye terapist gibi yaklaşılması gerektiğini vurguluyor.
Keyifli okumalar.
Özellikler |
|
Barkod | 9786059367288 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.