Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu Indirimli Satışların Tüketicilerin Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkileri Özlem Işık

    Yazar: Yayınevi: Ekin Yayınevi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    BİRİNCİ BÖLÜM


    TÜKETİCİ DAVRANIŞININ PAZARLAMA TEORİSİ İÇİNDEKİ
    YERİ
    1.1. Pazarlama Teorisi


    1.2. Pazarlamada Tüketici Tercih ve Davranışının Yeri ve
    Tüketici Davranış Modelleri


    İKİNCİ BÖLÜM


    TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARI
    2.1. Tüketicilerin Satınalma Davranışlarını Etkileyen Faktörler


    2.2. Tüketicinin Satınalma Karar Süreci


    2.3. Tüketicinin Tatmini ve Şikâyet Davranışı


    2.4. Türkiye’de Tüketicinin Korunması Kavramı


    ÜÇÜNCÜ BÖLÜM


    TÜRKİYE'DE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜ
    3.1. Türkiye’de Hazır Giyim Sektörünün Gelişimi


    3.2. Türkiye’de Hazır Giyim Sektörünün Dış Ticareti


    DÖRDÜNCÜ BÖLÜM


    HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MEVSİM SONU İNDİRİMLİ
    SATIŞLARIN, TÜKETİCİLERİN SATINALMA TERCİHLERİ
    ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
    4.1. Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışlar


    4.2. Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların
    Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin
    İstatiksel Analizi


    Özellikler

    Barkod 9786256460218

    Katkıda Bulunanlar