Yazar: Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Diğer Bilgiler:
* Giriş * Halkla İlişkiler Kavramı * Halkla İlişkilerin İşletmelerde Örgütlenmesi * Halkla İlişkilerin Amaçları * Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri ve Hedef Kitleler * Halkla İlişkilerin Ütünlükleri ve Zayıflıklarının Değerlendirilmesi * Halkla İlişkilerin Temel Ögesi Olarak İletişim * Hakla İlişkilerin Dili * Hakla İlişkiler ve İlişkili Olduğu Alanlar * Halkla İlişkiler ve Kültür * Kurum İçi İletişim-Kurum İçi Halkla ilişkiler * Kurumsal Kimlik-Kurumsal İmaj * Halkla İlişkiler ve Rosyal Sorumluluk * Kriz Döneminde Halkla İlişkiler * Halkla İlişkiler Modelleri Kapsamında Grunig ve Hunt’in Dröt Hakla İlişkiler Modeli * Halkla İlişkilerde Kullanılan Araçlar, Metodlar ve Teknikler * Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Dört Adım Kuralı * Hakla İlişkiler Firmalarının Karlılığını Artıracak On Yönetim Stratejisi * Migros Uygulaması * Migros Kurumsal İletişim Birimi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Sonuç
Özellikler |
|
Barkod | 9786053772590 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.