Yazar: Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Diğer Bilgiler:
* Mağaza İmajı * Mağaza İmajıyla İlgili Yapılmış Akademik Çalışmalar * Mağaza İmajının Bileşenleri * Mağaza Atmosferi * Mağaza Dış Yapısı * Mağaza İç Yapısı (İç Mimarisi) * Mağaza İçi Konumlandırma * Görsel Mağazacılığın Alışveriş Deneyimine Etkileri * Görsel Mağazacılığın Tarihi ve Gelişimi * Görsel Mağazacıların Görevleri * Görsel Mağazacılığın Başarısı Nasıl Ölçülmektedir? * Mağaza Tasarımı Nedir * Mağaza İçi Görsel Mağazacılık * Müşterinin Mağaza Değerlendirme Sürecinde Vitrinleri Etkisi * Vitrin Çeşitleri * Vitrinlerin Planlanması * Vitrinlerin Tasarlanması * Vitrinlerin Hazırlanması ve Uygulanması * Vitrin Bütçesi * Türkiye’de Vitrinlerin Gelişimi * Türkiye’de Vitrinlerin Geçmişi * Günümüzde Vitrinlerin Geldiği Nokta * Vitrinler Üzerine Bir İçerik Analizi * Vitrinler Üzerine Bir Vaka Analizi Harvey Nichols İstanbul Mağazası
Özellikler |
|
Barkod | 9786053774600 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.