Ürün Açıklaması
Yaşamın Devamlılığı Temel İnsan İhtiyaçlarının Tatmin Edilmesi İle Mümkündür. İnsan İhtiyaçlarının Zaman İçerisinde Hiyerarşik Biçimde Artması Ve Çeşitlenmesiyle Beraber, Tatmini Sağlaması Beklenen Ürün Ya Da Hizmet Miktarı Ve Çeşitliliği De Çarpan Oranda Artmıştır. Girişimcilik, Pazar İhtiyaçlarını, Sunacağı Yeni Değerlerle Karşılar. Özellikle Sanayi Devrimi Sonrası Pazarlardaki Rekabet Artışı Yeni Değerleri İnovasyon Kavramı İle Bir Araya Toplamıştır. Schumpeter'in İlk Çalışmalarından Bu Yana Girişimcilik Ve İnovasyon İlişkisi Güçlü Biçimde Vurgulanmıştır. Bilginin Üretilmesi, Üretilen Bilginin İhtiyaçları Etkin Biçimde Gidermesi Arzusu Çok Farklı Tarafların Birbirleri İle Etkileşimli Çalışmalarını Gerekli Kılmaktadır. Gelinen Aşamada Dünya Üzerindeki Ekonomik Gelişmenin Temel Dinamiği Olarak İfade Edilebilen Girişimcilik Ve İnovasyon Kavramı Merkezli, Özel Ve Kamu Sektörü İle Üniversiteler Arasında Etkin Ve Verimli İşbirliklerini Kolaylaştırıcı; Çeşitli Sosyal, Ekonomik Ve Teknik Etkileşimleri İçinde Barındıran Ekosistemlere Yoğun Şekilde İhtiyaç Duyulmaktadır. Bu Kitapta, Farklı Bilim Dallarına Ait Bakış Açılarının Hazırladığı Girişimcilik Ve İnovasyon Temelli Çalışmalar Yer Almaktadır. Amaç, Rekabetçi Üstünlüğü Sağlayabilecek, Bilgi Ve Tecrübelerin Bir Araya Gelmesi Ve Bunun Okuyuculara Aktarılmasıdır.