Ürün Açıklaması
Çalışma Hayatının Getirmiş Olduğu Zorluklarla Ve Rekabetle Başa Çıkabilmek Ve Ekonomik Hayattaki Değişimlere Ayak Uydurabilmek İçin, İşletmeler Hizmet Kalitelerini Arttırmak Zorundadırlar. Kalitenin Ve De Kârlılığın Arttırılması Hedefine Ulaşabilmek İçin Müşteri Memnuniyeti Önemli Rol Oynamaktadır. İşletmelerin Duygu Gösterim Kurallarına Uygun Bir Şekilde Çalışanın Göstermek Zorunda Kaldığı Duygusal Emek Davranışları Bir Taraftan Müşteri Memnuniyetini Sağlarken, Diğer Taraftan Da Duygusal Uyumsuzluk Yaşaması Durumunda, Çalışanların Olumsuz Tutum Ve Davranışlar Sergilemesine Neden Olmaktadır. Bu Kapsamda, Koşulları Gereği Dünyanın En Zor Mesleklerinden Birini Yapan Gemi İnsanlarının Yaşadıkları Durumları, Duyguları, İş-Aile Çatışmalarını Ve İş Performanslarını İncelemek Amacıyla Yazılan Bu Kitap, Kaynakların Korunması Kuramından Yola Çıkarak Söz Konusu Örgütsel Tutum Ve Davranışlar Arasındaki Nedensel İlişkileri Ortaya Çıkartmaktadır.