Yazar: Yayınevi: Gazi Kitabevi
Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri - Emre Yıldırım
İçindekiler
Kısım 1: Ürün Karalarında Etik
Bölüm 1: İmitasyon ve Replika Ürünlerinin Pazarlanması
Bölüm 2: Planlı Ürün Eskitme ve Planlı Ürün Eskitme Şikayetlerinin İncelenmesi
Bölüm 3: Ürün ve Ambalaj Kararlarında Etik: Ambalaja Yönelik Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Bölüm 4: Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama
Bölüm 5: Etik Etiketlemede Yeni Eğilimler ve Küresel Piyasa Durumu
Kısım 1: Fiyat Kararlarında Etik
Kısım 2: Tutundurma Kararlarında Etik
Kısım 3: Dijital Ve Bilişim Karalarında Etik
Özellikler |
|
Barkod | 9786257216135 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.