Ürün Açıklaması
Sistematik Veri Toplama Ve Analizi Esas Alan Bilimsel Araştırma Süreçleri Kullanılarak Geliştirilmiş Olan Bir Programın; Doğruluğu, Gerçekçiliği, Yeterliliği, Uygunluğu, Verimliliği, Etkililiği, Yararlılığı, Başarısı Ve Yürütülebilirliği Vb. Herhangi Bir Özelliği Hakkında Karar Verme Süreci Olarak Tanımlayabileceğimiz Değerlendirme; Bilimsel Bir Araştırma Sürecinin Aşamalarına Uygun Bir Biçimde Ele Alınması Ve Uygulanması Gereken Bir Süreçtir. Program Değerlendirme Sürecinin Bilimsel Bir Araştırma Sürecinin Aşamalarına Uygun Bir Biçimde On İki Aşamada; Program Değerlendirme Yaklaşım Ve Modellerinin İse, Örgün, Yaygın Ve Bireysel Eğitim (Öğretim) Kademe Ve Uygulamaları Açısından Üç Boyutta Ele Alınıp, Toplam 58 Program Değerlendirme Modelinin İnceleme Konusu Yapıldığı Bu Kitap Beş Bölümden Oluşmaktadır. Birinci Bölümde; Program Ve Program Değerlendirme İle Doğrudan Ya Da Dolaylı İlgili Kavramlar, İkinci Bölümde; Öncelikle Program Değerlendirme Süreci İle İlgili Literatürde Yer Alan Görüşler, Üçüncü Bölümde; İlk Olarak Eğitimde Program Değerlendirme Yaklaşımları Ve Modelleri, Dördüncü Bölümde; Öncelikle Yaygın Eğitimde Program Değerlendirme, Daha Sonra İse Yaygın Eğitimde Kullanılan Program Değerlendirme Modelleri, Beşinci Bölümde; Bireysel Eğitim/Öğretim Programları Arasında Yer Alan Uzaktan Eğitim Ve Bilgisayar Destekli Öğretimde Program Değerlendirme Konuları Ele Alınmıştır.