Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Eczane Teknikerliği Temel Ilkeleri Gülbin Özçelikay

    Yazar: Yayınevi: Akademisyen Kitabevi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Değerli Okuyucu,


    Eczane teknikerleri, üniversitelerin Sağlık Meslek Yüksek Okulları Eczane Hizmetleri


    bölümü mezunlarının; bir eczacının gözetimi altında hastalara yardımcı olmak


    ve onların en iyi bakımı almalarını sağlamak, dolayısı ile kaliteli eczacılık hizmetleri


    verilmesi amacıyla eczacılarla birlikte çalışan sağlık meslek mensuplarıdır. Ön lisans


    mezunu eczane teknikerleri veya lise mezunu eczane teknisyenleri destek personeli


    olarak çalıştıkları eczanelerde, reçeteli ilaçları raflarından çıkartan, paketleyen


    ve etiketleyen kişilerdir. Bu çalışmaları her zaman eczacıların kontrolü altında yapmak


    zorundadırlar.


    Eczane teknikerleri, toplum veya hastane eczanelerinde çalışabilirler. İlaç sektöründe,


    satış ve üretimde çalışan eczane teknikerlerine de rastlanmaktadır.


    Ülkemizde, pek çok meslekte olduğu gibi eczane destek personelleri için de


    Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından iki düzeyde mesleki standart belirlenmiştir.


    Eczane teknikerleri ve teknisyenleri nerede çalışırlarsa çalışsınlar eczacılar tarafından


    gözlemlenir ve denetlenirler; eczanelerin sorunsuz ve güvenli bir şekilde çalışmasını


    sağlarlar. Zamanlarını genellikle müşterilere veya hastalara hizmet etmek


    için teknik becerilerini ve idari bazı sorumlulukları yerine getirerek geçirirler.


    Bu kitapta, eczane teknikerleri için hazırlanmış; Temel Mesleki Bilgi ve Beceriler,


    Eczane Teknikerlerinin Temel Görev ve Sorumlulukları, Kişisel ve Kişiler Arası İlişkiler temel başlıkları altında 21 alt başlığa yer verilmiştir. Bölümler, alanında benzer çalışmaları olan 24 değerli yazar tarafından hazırlanmıştır.


     


    BÖLÜM 1 Sağlıkta Temel Kavramlara Bakış


    BÖLÜM 2 Eczacılık ve Eczacılık Hizmetleri


    BÖLÜM 3 Hasta ve İlaç Güvenliği


    BÖLÜM 4 İş Sağlığı ve Güvenliği


    BÖLÜM 5 Sürekli Mesleki Gelişim


    BÖLÜM 6 Sağlık ve Eczacılık Hizmetlerinde Kalite Kavramına Bakış


    BÖLÜM 7 Sağlık Okuryazarlığı


    KISIM 2 ECZANE TEKNİKERLERİNİN TEMEL GÖREV VE SORUMLULUKLARI


    BÖLÜM 8 Meslek Standartları


    BÖLÜM 9 Stok Yönetimi


    BÖLÜM 10 Kategori Yönetimi


    BÖLÜM 11 Kayıt ve Fatura İşlemleri


    BÖLÜM 12 Eczane Düzenine İlişkin Görev ve Sorumluluklar


    BÖLÜM 13 Eczane İşletim ve Bilgi Sistemleri


    BÖLÜM 14 Pazarlama ve Satış Teknikleri


    KISIM 3 KİŞİSEL VE KİŞİLER ARASI İLİŞKİLER


    BÖLÜM 15 Robotik Çağda Çalışmak


    BÖLÜM 16 Kritik Düşünme


    BÖLÜM 17 Etkili İletişim


    BÖLÜM 18 Çatışma Çözümü


    BÖLÜM 19 Ekip İçinde Çalışma


    BÖLÜM 20 Zaman Yönetimi


    BÖLÜM 21 Stres Yönetimi


    Ayşenur ÇAĞ


    ,,,,,,,,,,,,,,,,


    Özellikler

    Barkod 9786253997083

    Katkıda Bulunanlar