Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Duyuların Etkileşimi Sinestezik Pazarlama

    Yazar: Yayınevi: Atlas Akademi

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Duyuların Etkileşimi Sinestezik Pazarlama Atlas Akademi


    Sinestezi, bir duyu organının uyarılmasıyla beraber istemsiz ve otomatik biçimde bir diğer duyunun daha uyarılması olarak açıklanmakta olan nörolojik ve psikolojik temelli bir fenomendir. Somut olanlar üzerinden felsefeye yeni bir başlangıç yaptırmak iddiasıyla ortaya çıkan, fenomenolojinin kurucusu Alman filozof Hussler‘a göre, “Fenomoloji görünüşlerin bilimidir. Dünya göründüğü şekli ile algılanır ve de görünüşler onları gözleyen özneye bağlıdır.” Diğer taraftan “kendini algı nesnesine yansıtmak” olarak tanımlanan özdeşleyim (einfühlung) kavramını fenomenolojik estetik teorileri arasına sokan ünlü Alman filozof Theodor Lipps “öznenin nesnede duyumsadığı şey yaşamın kendisidir” sözü ile psikolojik ve felsefi açıdan disiplinlerarası birçok araştırmaya ilham kaynağı olmuştur. Sinestezi araştırmaları da objenin görünüşünden yola çıkarak duyusal deneyime ilişkin teori geliştirmek amacıyla gerçekleştirilen disiplinlerarası pazarlama araştırmalarına konu olmaktadır. Çünkü ticari bir ürün olarak metanın değerlendirilmesi ancak duyulardan gelenler ile bunlara verilen tepkilerin analiz edilmesi ile mümkün görülmektedir.


    Özellikler

    Barkod 9786057839589

    Katkıda Bulunanlar