Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Dijitalleşen Dünyada Pazarlama

    Yazar: Yayınevi: Nobel Bilimsel Eserler

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Kitap Tanıtımı
    Pazarlama yöneticilerinin, dijitalleşen tüketici ihtiyaçlarını karşılama, dijital müşteriyi yönetme ve yeni teknolojileri benimseme ihtiyacının olduğu ve dijital yeteneklerde ustalaşmanın sağladığı sonuçların şaşırtıcı olabileceğinin farkında oldukları yeni dünya düzeninde, pazarlama faaliyetlerinin dijitalleşme temelinde yeniden düşünülmesi kaçınılmazdır. Büyük soru: dijitalleşmenin ortaya çıkardığı muazzam fırsat alanından yararlanmak için dijital pazarlamaya ve dijitalleşme temelinde pazarlama faaliyetlerini değerlendirmeye nasıl yaklaşılacağı sorusudur. Bu sorulara cevap vermeye yönelik hazırlanan bu kitap çalışmasında pazarlama karması başta olmak üzere pazarlamanın farklı alanları için dijitalleşmenin yarattığı yeni gerçekliklere, radikal değişimlere, nasıl yönetilmesi gerektiğine ve güncel dijital pazarlama uygulamalarına yer verilmiştir.
     Yapay Zekâ Çağında Pazarlama
     Dijital Ticaretin Yenilikleri ve Etkileri
     Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları
     Pazarlamada Büyük Veri
     Dijitalleşme ve Markalar: Dünden Bugüne İnternette Markalaşma Süreci ve Pazarlamadaki Yansımaları
     Dijital Fiyatlandırma
     Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici
     Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama
     Dijital İçerik Pazarlaması
     Dijitalleşmeyle Gelişen E-Perakendecilik ve Omnichannel Yaklaşımı
     Dijitalleşen Pazarlamada Web Sitesinin Önemi
     Dijital Pazarlama İletişim Yaklaşımları
     Dijital Pazarlamada Veri Analitiği ve İş Zekâsı
     Fijital (Phygital) Pazarlama


    Özellikler

    Barkod 9786257589123

    Katkıda Bulunanlar